Jag har blivit tjock ;(

Japp, så är det!

Som jag precis skrev i inlägget före så shoppade jag idag.
Eftersom jag gått upp mycket i vikt den senaste tiden så köpte jag inte kläder i de storlekarna jag brukar välja, idag valde jag large respektive 40 istället för medium och 38.

En kofta jag köpte i storlek large var nästan på gränsen till lite liten, och ett par svart shorts jag köpte i storlek 40 var så små att dragkedjan gick sönder.. >.<

Jag sket i att laga den, jag hade ändå tänkt att bara använda shortsen under lite för korta klänningar (leggingsrumpa är så jävla fult!) och då syns det ändå inte.

Men en dag ska jag bli så smal att jag kan ha på mig shorts, och då ska jag laga dragkedjan.

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0