Dagens outfit

Detta hade jag på mig idag, Min pojkvän fick fota mig i trapphuset.
Vi hade precis handlat till vårat "Kyle XY"-maraton.

image81

Hade på mig en massa saker som jag köpte igår, ett par svarta glansiga shorts och en petrolfärgad tröja, fast de syns inte.

Det som syns av det jag köpte igår:
Lång svart kofta,
Lila benvärmare,
Sneakers,
Hatten jag köpte till min pojkvän i födelsedagspresent igår ^^


Och så de gråa strumpbyxorna som jag köpte på mellandagsrean.


Bättre bilder på allt jag köpte kommer!


Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

åh vilket fint namn - Vilvarin! :)
.
Hehe jo det är en del skillnaad... det är mycket lättare att rita i illustrator.. ändra och så efter mna ritat osv :)

2008-02-02 @ 23:09:49
URL: http://nevnarien.blogg.se/

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0