Färdig!

Tavlorna är färdiga och sitter uppe!
Har tyvärr inte tid att ta bra bilder och föra över till datorn, så jag har tagit bilder med min mobil och nu väntar jag på att de ska mms'as till bilddagboken.

Nu ska vi se ifall de har kommit upp! :)

Det hade de inte, så jag pratar om lite annat så länge!
Vi har gjort i ordning en skrivbordshörna, så nu har Älskling någonstans att sitta vid datorn och meka. Det har han behövt!
Har satt upp hyllor ovanför skrivbordet också. :)

Nu satte grannen på ASHÖG musik (som vanligt) och det är fan inte bra musik.
Det är samma granne som spydde ner i vår balkonglåda. >.<

Nu ska jag kika ifall bilderna kommit in!

Yes, de är uppe - såhär blev det:






Kommentarer
Postat av: L O O

gratta gärna min bigsis' som fyller 20 idag :D

2008-12-04 @ 08:43:13
URL: http://loem.blogg.se/

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0