Ett bildinlägg.

Yes, jag har dålig fantasi när det gäller rubriker.
Men hursom, här kommer lite bilder!


Såhär såg vårat kök ut när vi började bli lite småklara med städningen.
Vi har inget köksbord och inga köksstolar så mitt gamla skrivbord som saknar två ben får tjänstgöra.


Någon hade byggt en snögubbe utanför vårt hus. :)














Skittråkiga bilder, jag vet.. Men har inget photoshop och det var väldigt mörkt ute.
+ att jag inte orkar kolla vilka bilder som blev bra, så jag valde en del som råkade vara suddiga. :P

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tycker att bilderna är riktigt bra! Du har talang Ronja, bara att inse :) Är allt bra med dig? Och med Tom? Nu åker jag snart, ha det gott! Kram

2008-12-18 @ 08:13:25
URL: http://hanna-lindberg.blogspot.com

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0