Våran årsdag idag!<3


Idag firar jag och min pojkvän fyra år tillsammans! Lång tid, men känns fan inte som det!

Imorse väckte älskling mig, då hade han en ros i munnen (ni vet som i tango?).
Sedan tvingade han upp mig ur sängen, ledde in mig i vardagsrummet. På bordet stod en stooor bukett med blommor, och frukost var framdukat. Han ville köpa något med kyckling till mig, men både baguetterna och salladerna var slut så det blev tonfisksallad, men det är också gott! :)
Sedan fick jag ett paket, som innehöll DAJM! Haha ;)
Jag är typ helt beroende av dajm och blir riktigt ledsen om de går av :P

Nu har vi sovit middag en stund, jag gick upp och kollade på top model och  nu sitter jag här. :) Ska väcka älskling om en timme (han somnade fyra timmar efter mig, stackarn..) och då ska vi laga mat. Min favoritmat köpte han idag, kycklingfilé och cafe de paris-sås. :D

Föresten är det bara han som lagar maten, jag diskar.
Helt enkelt för att min mat blir förkolnad...

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0