Naglar!

Inte säker men har inget minne av att jag har visat hur mina naglar såg ut på skolavslutningen, ja, längesedan jag vet! :P

Men hittade denna bild nu och har redigerat den BARA FÖR ER! xD



Nagelacket är gjort med ett set innehållandes klistermärken och nagellack + klarlack från Cien, som finns att köpa på LIDL.
Detta är gjort med ljusrosa nagellack och sedan mörkrosa vid nagelroten. På med alla blommor och klarlack och vips - man har vackra naglar! :)


Hmm, frågan är om inlägget ska ligga i foto, Design eller photoshop...?
Äh, jag lägger den i photoshop då det var det sista bilden användes i! :P

Kommentarer
Postat av: Hanna

Smart, enkelt och snyggt!

Tack för en väldigt trevlig söndag, hoppas att ni får upp hyllorna snart ;) Själv somnade jag i bilen på väg tillbaka :P Var nog ganska trött ändå.

Nu skall vi snart ut i skogen, är du redo? :) Jag skall försöka hinna med en snabb tur till apoteket också, ny medicin -ja tack!

Bilden på humlan är fantastisk! Hur gör du? Du måste lära mig endel trix ;)

Hoppas du får en bra dag skrutt :) Puss & Kram!

2008-09-01 @ 08:23:27
URL: http://aleh.blogg.se/

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0