Änglar finns!


Eller ja, att säga "ängel" kanske är lite överdrivet..

Men anyways, vi var nere på samhället nyss. Vårat toalettpapper var slut så i sista minuten fick vi skynda oss net till affären innan de stängde. Plockade på oss det vi skulle ha och begav oss mot kassan.

Där gjorde vi en underbar (eller inte) upptäckt - Vi hade glömt bankkortet!


Tur som det är, så säger kassörskan; "Men.. Ni bor ju vid mig! Vänta lite så ska vi se om jag har tillräckligt på mig så kan ni betala mig imorgon."

Jäklar vad tacksam man var att man inte hade gått hela vägen till samhället i onödan i rask takt, och dessutom blivit sittande utan toapapper!!

Så imorgon ska vi till centrum och betala tillbaka! TACK! :)

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0