Onsdag med skola, städning och pizza.


Dagen började väldigt bra!
Alarmet ringde halv åtta, men ni vet; "bara fem minuter till" gjorde så att jag somnade om.
Vaknade halv nio, en KVART innan skolan började!
Mhm, fort som fan, upp och klä på sig och dra till skolan. Kom försent till provet.. -.-
Fotografisk bild var det vi hade prov i, jag tror det gick bra även fast jag gissade på en del frågor..
Jag är så jävla ansvarslös, igår kom jag på att jag hade prov idag, men då hade jag redan gått och lagt mig och var trött som faen! Såå det blev inget pluggande, hoppas jag blir godkänd ändå!

Efter provet skrev jag ut två bilder, en som jag tagit på Stina och så den första bilden jag tagit, urgrunden till mitt fotointresse, en bild på min syster på hennes 20årsdag.
Efter det gick vi på lunch, det var typ pannbiff, men jag åt bara sås, potatis och sylt.

Ljudmedia sedan, vi fortsatte på våran radioteater: "Bajssjukan!!"
Den blir typ kul :]

Matten var dryg, som vanligt. Satt mest och pratade med klassen, inte så ofta det händer faktiskt. Men när det väl händer, då trivs jag i skolan! Då känner jag mig inte så utanför..

Sedan hem, ut på en gång och köpte pizza!
Det var då vi träffade mamma utanför HFAB, hon hade precis tackat Ja till lägenheten och delade med sig av nyheten.
Pizzan smakade btw inte som den brukar ;[

Sedan har jag, som sagt i förra inlägget, packat och städat lite i rummet och sitter nu och tittar på film!
Josh har precis försvunnit.

Vilken Deja Vú-upplevelse jag fick nu..
Har jag kanske skrivit ett inlägg förut när jag kollat på Blair Witch project? Det var ju inte särskilt längesedan jag såg den, så..

Jaja, Ha det bra!
(om någon nu läser ;) )

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0