No Internetz!


Jepp, dåligt med uppdateringar..
Det är väl ingen som bryr sig eller märker det, men anyways så beror det på att vi inte har något internet! :O

Ja ni hör ju själva! Hur överlever jag!?
En Ronja utan internet i 8 dagar, det skulle man fan kunna göra en film på!

Sitter i skolan nu, passar på att uppdatera mig lite så har jag inte så mycket att gå igenom när vårt internet kommer tillbaka. Idag hade vi nationella prov och tack vare mitt överkonsumerande av datorspel så kunde jag svara på en fråga som "ingen" annan kunde svara på!
Tror jag! Nu i efterhand känns det som att jag blandat ihop grejer..

Frågan löd typ: På vilken ö fanns det pirater?
Och då fanns det en ö där det fanns s.k. "Buccaner" och den ön skrev jag som svar.
Minns dock nu varför jag förknippar buccaner med pirater, det finns en varelse (i tibia?) som heter "Pirate Buccaner"
Men just buccaner tror jag pekar på vapnet som används, sådana där bössor som ser ut som trumpeter längst ut? xD

Vi har flyttat klart nu iallafall, nu är det bara att packa upp alla jävla lådor också, det är jobbigast.
Uuuh.. Kommer inte ens fram till garderoben..
Det är fan så mycket värre än att städa rummet, då vet man ju redan vart allt skall ligga, nu måste man ju komma underfund med det OCKSÅ!
Jobbigt.. "/


BTW så har jag klarat min FÖRSTA LÅT på EXPERTMODE i GUITARHERO III !!
Yeay mig!

Och idag skall jag och min syster baka kladdkaka!
Hon har btw kommit hem nu! :)

Kommentarer
Postat av: Jessica axelsson

Kladdkaka är bäst!

2008-05-06 @ 08:23:15
URL: http://silverdroppen.blogg.se/

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0