Egen favorit i repris!

Satt och läste gamla blogginlägg och hittade ett som fick mig att börja skratta! Den här drömmen minns jag verkligen, och rolig tycker jag att den är!

"Inatt drömde jag att jag var Naruto, huvudpersonen i en manga- och anime-serie.

Jag var på en klätterställning på näslundskolans skolgård, i drömmen var det en båt.
Jag utkämpade en hård strid mot en karaktär i serien som heter Sazuke.
Mitt i fajten så kom jag på mig själv med att inte komma ihåg om det var jag eller Sazuke som kunde attacken "rasengan" Jag stannade upp i nåot ögonblick för att fundera över detta.

Tja, denna del av drömmen har blivit svart nu, men det slutade med att jag sprang förbi Hinata (tjej som är kär i Naruto = Jag i drömmen) och puttade ner Sazuke från rutschkanan, och där hoppade 5-10 av mina vänner på honom.

Sen vart det timejump eller nåt, och flera timmar senare stod de fortfarande och sparkade på Sazuke :P

Hinata stod på lekplatsen med vattniga ögon och berättarrösten (en gubbe i 45årsåldern som hade STARK finsk brytning) sade någonting och det slutade med att Hinata sade någonting med "anni" (det betydde "vän" på japanska enligt subtitlen xD )

"You vill always be my anni / friend"

Jag har både berättarröst och subtitles i mina drömmar O__o"

På tal om drömmar! Min pojkvän berättade om något roligt jag hade sagt i sömnen igår natt!
Jag hade gjort ett ljud som lät som när något faller (sådär visslande) för att sedan göra ett kraschljud.
Tänk er en bomb eller nåt som faller:
Fiiuuuuuuuuuuuuuuu - BOM!

Haha, jag har ingen aning om vadfan jag drömde! :D:D

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0