Shopping!

Idag var jag i stan med mamma, hon tyckte jag behövde nya vinterskor.
Mina läckte in vatten och hade dragkedjebrott. Dessutom hade den där saken man håller i på dragkedjan
gått av. Dessa skor blev det, de är blå ifall det inte skulle synas.


Men eftersom de är gjorda i nåt mockaliknande material så sa mamma att jag var tvungen att välja ett par
som inte blir blöta i slaskväder. Då valde jag dessa grå saker :P



Och så hittade jag dessa söta röda skor som kostade 50kr :)

Sedan gick vi upp till Tati och då fick jag ett par svarta jeans också, men bilden är nog lite överflödig, svarta jeans är ju svarta jeans liksom..



Jag får ångest när människor spenderar pengar på mig, känner mig verkligen inte förtjänt av det här..

Nu mår jag dåligt och känner mig värdelös och egoistisk bara för att jag fått det här.. "/
Inte för att jag hade så mycket val, jag sa "Nej, måste jag köpa?" flera gånger, men hon lyssnade inte..
Vi åkte dit för att köpa ett par vinterskor men kom hem med tre par skor och ett par jeans + ett par skor som mamma köpte.. "/

Jävla ångest.. Självklart är jag jätteglad ändå! Aldrig att jag någonsin tänker bli otacksam! Thanks mami <3 :*

Kommentarer
Postat av: Bella

Finfina skor!Blir riktigt avis nu =).Nej,jag bor inte heller i v-ås men i enköping,också ganska nära--Ha en bra dag!

2007-11-26 @ 08:59:38
URL: http://bellizimo.blogg.se
Postat av: alexandra

va söta skor!

2007-11-26 @ 13:41:06
URL: http://dependence.blogg.se
Postat av: Anonym

ajajaj du skulle inte köpt dom gråa dom komer gå sönder mina gjorde det och jag har typ 5 vänners vars gicks sönder .

2007-12-18 @ 09:27:23
Postat av: Ronja Zorina

På hälen, menar du?
Jo, jag har uppmärksammat det problemet, lite synd att de var de enda skorna man fick betala fullpris för.. >_

Postat av: Cory

japp på hälen

2007-12-18 @ 12:45:23

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0