Parodier jag gillar! :)

JAMES BLUNT parody.

Detta är en rolig parodi på låten Beautiful av James Blunt.
Låten heter "Its bloody cold" och om man vill lyssna på låten så är det det man ska söka efter på Youtube.com

Låten handlar om att James Blunt blir mobbad av de andra sångarna och att han ska hoppa ner i en swimmingpool med kläderna på för att vara cool nog för deras gäng :P

CITAT:
"My life is rubbish, my life is tough.. The other singers pick on me and ** my stuff.. They don´t think I´m one off them and thats not fair.. Just ´cuz i've got a girly voice and silly hair."


LÄNK:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3587624784853227391&q=Its+bloody+cold&total=119&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0



PARIS HILTON parody.

Denna låt är också kul!
Den handlar om när Paris Hilton åkte i fängelse och är skriven av två komiker som jag inte vet vad dem heter.. ^^

Vill man höra den så Heter den Paris Hilton, Jail song och det ska man söka efter på Youtube.com.


CITAT:
"Even if they say Im shady, im really so refined. I need a cleaninglady - I cant do time"

"I, went ape- on a sextape, the guys all went "gaga" Now I must make, my cheer escape. I miss my chiuahua"

"They cant do this to me, Im rich!"

LÄNK:
http://video.google.com/videoplay?docid=-317865322301665620&q=Paris+Parody&total=640&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0



AMISH PARADISE

Den här låten är gjord av Weird Al´Jankovic.
Vet inte vad orginallåten heter men när ni lyssnar på låten så känner ni nog igen den :)

Den är rolig, tycker jag ^^


CITAT:
"At 4.40 in the morning Im milking cows, Jebediah feeds the chickens and Jecob plows"

"But if I finnish all of my chors And youve finnished your, then tonight were gonna party like its 1969!"

"A local boy kicked me in the butt last week, I just smiled at him and I turned the other cheek. I really dont care, in fact i wish him well, ´cuz i'll laugh my head off when he´s burning in hell!"

"If you come to visit you´ll be bored to tears, we haven´t even payed the phonebill in threehundred years!"

LÄNK:
http://video.google.com/videoplay?docid=1929746002545320150&q=amish+paradise&total=1039&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0




Och så sista.
SHAKIRA parody

Den här är bara rolig på ett flummigt sätt.
Jag älskar proffsigt gjorda musikvideos där huvudpersonen fular sig ;)

LÄNK:
http://video.google.com/videoplay?docid=-4340335381412682311&q=Shakira+parody&total=536&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0