Jävla sjukdom.. >.<

Okej, det var längesedan jag upplevde det tydligaste symptomet på min hittills okända sjukdom, men igår hände det..

Jag satt vid datorn och var allmänt pigg, photoshoppade bilden i förra inlägget och tjaffsade med en liten folla på bilddagboken..

Jag satt och blippade ut punkter med PenTool, för jag skulle fixa konturstrecken, de hade blivit otydliga.
Helt plötsligt rycker jag till och märker att jag somnat. Och så ser jag att jag börjat blippa punkterna långt ifrån där konturerna ska sitta och kommer på att jag drömde något om att jag skulle göra en sjö eller något, och i den formen hade jag blippat.. Jag var alltså inte trött, jag bara somnade.
Flera gånger, dessutom.. Det är väldigt jobbigt, och pga detta hoppade jag alltså av skolan. Ska börja på ny skoa 20 aug, men hurfan ska det gå? Jag är ju fortfarande sjuk!?

Jaja.. Igår var jag och shoppade lite :)
Jag köpte en vit klänning med trekvartsärmar, en rosa klänning med sådär snurrat vid bysten, ett flätat silverskärp och en rosa kjol i mjukismaterial :)
SUMMA: 180kr

Jag provade inget av det, som tur var så passade allt utom den rosa klänningen, men jag hade räknat med det då jag tog den sista som dessutom var i XL :P Men nu har jag sytt in den och har på mig den också! ^^

Bilder kommer på sakerna, så fort jag får bilderna ^__^

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0