Förra veckans shopping..



Nu kommer bilder på det jag shoppade förra veckan!

En vit klänning med trekvarts-ärm från Gina Tricot, 50:-
Rosa kjol i mjukismaterial från Cubus, 50:-
Rosa klänning med sådär snurrat vid bysten, Cubus 30:-

Samt ett flätat silverskärp för 50:- från Cubus..

SUMMA: 180 kr (!)






Här kommer även lite outfits :)
Tyvärr väldigt dåliga bilder, min kamera borde fan få sparken.. -__-

<--- Såhär såg jag ut när jag jag gick ut och lekte med min nya kamera :)
Ni kan tyvärr inte få se några bilder jag tog, då den är analog.. "/

Inzooming så man ser alla accecoarer samdigigt, fast jag hade ännu fler armband :P  Resten av outfiten finns högre upp i detta inlägg :) ---->


Jag lyckades matcha ALLA outfits jag haft hela veckan med mina rosa "converse" :)
Det var också dem jag hade på mig till alla dessa outfits ^^

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0