Shoppat nya skor :)

Jag var alltså hos doktorn igår, besöket tog lite över tre timmar (!)
Själva provtagningen tog någon minut, men innan var jag tvungen att ha bedövningssalva på i nån timme, ta lite blodprover samt mätning och vägning.. Sedan var jag tvungen att ligga ner på en sjukhussäng i minst en timme, skitjobbigt och tråkigt, men sånna är reglerna..

Jag har gått upp fem jävla kilo sedan jag första gången undersöktes i västerås, och det var knappt två månader sedan! x[
Dags att börja skärpa sig vad gäller mat alltså.. Och godis, samt börja hårdträna! Väger nu 68kg och jag tänker fan inte gå över 70-strecket, jag har verkligen inte en kroppsbyggnad som passar för det!

När de tog provet så stack doktorn in en 5 centimeters nål i min ryggrad, gjorde inte så ont,  utan det spände bara väldigt konstigt i ryggslutet..
Nu däremot, över 24 timmar efteråt, har jag skitont i ryggen.. Bedövningen har släppt, och det smärtar verkligen.. Känns fan som att nåljävelv sitter kvar!


Efteråt iallafall, så ville mamma shoppa. Då fick jag dessa vackra gula lackskor av henne! :)
De kostade 49kr och har 11,5cm klack, samt 3cm platå.. ^^
Jag blir väl närmare 180cm med dem xD

image31

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0