Kolmården :)

Idag var jag på kolmården med svärfamiljen, det var väl kul, förutom att delfinshowen var riktigt värdelös - de gjorde liksom ingenting!? Sist jag var där (-02) så gjorde delfinerna en massa häftiga konster och fokuset var på konsterna - som det ska vara! Idag så hoppade delfinerna lite och skjutsade tränarna ibland.. De sa saker som att delfinerna är däggdjur, precis som människan, och behöver närkontakt, varpå tränarna gjorde något tecken och delfinerna började "gosa" med varandra.. Tråkigt värre.. Det handlade liksom bara om att få lära sig saker som de flesta säkert redan visste om delifiner, och som kan läsas på skyltarna vid delfinarumet, varför förstöra showen för det?

Jag fick inte se pingvinerna heller, jag älskar pingviner!  Och jag fick inte titta på (eller fota) undervattensdjuren genom en sån där glasruta där de simmar bredvid en, det skulle ha blivit SÅ fina bilder! >__<

Älsklingen, jag och två av hans småsyskon åkte linbanan, skittråkigt. Det gick så otroligt långsamt och man SÅG inte ens några djur därifrån!? Varför göra en linbana mitt ute i skogen? Meningen är väl att man ska få se parken ovanifrån.. Man fick dock se lite av tigerworld, men tigrarna var inte ute..

Jaja, jag sov bara 2-3 timmar inatt, och älsklingen sov inget alls, så vi var lite trötta vid halv nio tiden då vi kom hem.
Båda två har blivit förkylda också, fast det varit skifint väder och varmt idag.. "/ Gick faktiskt i kjol HELA dagen :D

Jag låter kanske lite negativ, men jag tycker ändå att det har varit en givande dag, jag älskar djur så jag var i paradiset, nästan iallafall ;) Nerå, men djur gör mig glad!

Vet inte om jag lyckats ta några fina kort, laddar väl upp några senare i vilket fall :P


Nu ska jag spela guild wars :)

Kommentarer
Postat av: Stinaaa

åhhh! älskar du också pingviner?
jag älskar dem jag med ^^
är helt fascinerad av dem & jag tycker de är SÅ fina.

2007-08-26 @ 23:14:05
URL: http://stinanonstop.bloggspace.se

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0