Jävla omöjligt det ska va.. :S

Japp, min kära vän Karin bad mig för några veckor sedan att jag skulle sminka henne, då jag främst är fotograf och inte make up-artist frågade jag på skämt om hon inte menade fota, och så bestämde vi att vi skulle ha en liten fotosession med modellsmink och allt..

Nu börjar jag skolan om en vecka, och jag ska jobba hela helgen så jag försöker desperat få tag på henne så vi kan få det gjort innan fredag - helt omöjligt. -__-
Det går inte att ringa hennes mobil och hon är inte inne på msn eller bilddagboken..
Så ser jag plötsligt att hon loggat in på BDB och jag skyndar mig att skriva till henne, inget svar.. Skriver sedan till min andra vän Jeanette som också precis loggat in och frågar henne om HON kan få tag på Karin, men inget svar där heller.. Efter tio minuter ungefär loggar båda ut.. -___-

Hallå!? Jag måste få det gjort innan skolan! Bilderna ska inte bara tas, de ska redigeras också och jag har inte tid senarrrrrrree!! x']

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0