Död suger.. :(

Min farmor har dött.. "/ Hon dog i tisdags (7 aug) och blev 88 år gammal..
Jobbigt värre, började gråta nästan på en gång, och det gjorde min syster med när jag berättade det för henne.. Undrar egentligen hur pappa mår just nu.. :( Skit också! Varför skulle just min farmor vara tvungen att dö? Varför ska någon alls vara tvungen att dö!?
Fyfan vad jag avskyr mig själv just nu, jag har inte träffat henne på ungefär 4år.. -__- Hade velat träffa henne innan hon dog! :'(

Men nu slapp hon iallafall lida, hon fick en stroke för 2,5 år sedan, som tog hennes talförmåga och gjorde henne halvförlamad..

Nu ska man ju såklart på begravning också, det räcker ju inte med att man är ledsen en gång..
Men vad är det för klädregler på en begravning? Man kan väl inte komma i vad som helst!?

Vad ska killar ha och vad ska tjejer ha?

Kommentarer
Postat av: Stinaaa

ohfy vad hemskt :| tänker på dig!
behöver du prata finns jag här. tvivla inte, jag lyssnar alltid & försöker förstå..
jag vet hur jobbigt det är!
men du tar det igenom det till slut, jag lovar.
tänk på allt fint ni genomgått (:
-v-

2007-08-26 @ 23:12:51
URL: http://stinanonstop.bloggspace.se

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0