SkrattaLoss

Jag går på mediaprogrammet - det vet ni kanske.

Nu är det så att där vi bor (och i allmänhet?) så är det svårt att hitta praktikplatser som är relaterade till media.
Detta har inneburit att endast sex personer (ungefär) i våran klass har fått praktik - vi andra fick hitta på något eget.

Jag och min klasskompis Madde bestämde oss för att göra en blogg, en humorblogg!

Vi samlar roliga klipp och texter från nätet, även bilder så klart, och postar dessa i bloggen.
Ett enkelt sätt för er att hitta det "bästa" från nätet med andra ord.

Poängen i bloggen är inte bara själva utförandet - utan att se hur många som blir intresserade innan våra två praktikveckor är över.
För att lyckas med detta behöver vi er hjälp!
Antingen kan ni länka (och belönas då med en länk från min egen blogg, den här) eller så kan ni väl bara kika in och se vad sidan har att erbjuda?


Är ni intresserade av att hjälpa till?

http://skrattaloss.blogg.se/

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0