Rudest reader evvur.

Om jag snällt erbjuder mig att göra en bloggdesign åt någon, GRATIS, tycker ni inte då att människan borde bli glad och tacksam?
Ingen tvekan för mig, som alltid är noga med att visa tacksamhet.

TYDLIGEN, så håller inte alla med mig, för denna kommentar fick jag idag;




Att säga "Är inte otrevlig men," är väl precis likadant som när man hör; "Inte för att vara elak..."?
Då VET man att någon kommer vara elak!





Historian bakom är att jag gick med på att göra en design åt denne på söndagskvällen.
Sade att; "Jag sätter igång imorgon"

Så igår började jag och gjorde nästan klart. Tyvärr kom jag på att jag var tvungen att göra massa läxor så jag hann inte.
Då skriver hon; "Skulle inte du göra designen idag?"
(Lite spydigt?)

Svarade vänligt att jag inte hinner, men att jag fortsätter någon annan dag - för jag vet ju inte när jag kommer ha tid, jag har ju faktiskt annat för mig!

Det var då hon skrev det ovan.
Herregud liksom, hon får en design GRATIS - hon är inte direkt i position för att klaga!

Dessutom; EN HEL DAG!
En HEL dag för mycket!

By the way; Jag skrev aldrig att den skulle vara klar igår, bara att jag skulle BÖRJA då.



Snacka om liten otacksam prinsessa.


Och nu är designen klar, men du kommer inte få den.
Jag tolererar inte otacksamhet.


Kommentarer
Postat av: HÄNI

Men gud... Spydigt, minst sagt!



SVAR: Okej, jag länkar dig gärna om du fixar en design åt mig! Till skillnad till den där otacksamma jäveln så säger jag att du får ta den tid du behöver till att fixa designen! Vad säger du, låter inte det toppenbra?

Ska jag ta upp önskemål om designen här eller ska vi tala vidare genom mail om du är intresserad? HUGS

2009-09-15 @ 14:30:46
URL: http://hannamjonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Seriöst , ta inte åt dig.

Det finns konstigt folk överallt, jag har slutat blitt förvånad ..

Finns inget värre än när folk tar saker för givet !!!



Jag håller på dig .



2009-09-15 @ 16:25:35
URL: http://dje.blogg.se/
Postat av: jessica

tjena sessan! nu har jag fått heroinboken. ska hugga in direkt på den efter att jag läste vad du skrev ;D

2009-09-15 @ 16:33:04
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Nettan

haha sikken idiot :)

2009-09-15 @ 21:40:01
URL: http://nettizen.webblogg.se/

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0