Okej, nu kör vi

..Nu är det slut med helt kass uppdatering, nu har jag nämligen varvat hela spelet (Dungeon keeper).

Nu är jag eager att få börja rita igen, det var föööör längesedan!

På tal om rita, idag på bildlektionen var det bara jag och läraren där (!) SMR-delen hade stalltjänstgöring så de har ingen skola denna vecka och de som skulle komma från min klass skolkade väl troligtvis.
Men det var skönt att få koppla av för en gångs skull utan att alla sitter och tjatar om att få sluta.
Nu satt Micke och jag och ritade, det är ju sällan läraren får tid till att ta det lugnt och skissa lite, och pratade.
Trevligt. :)


Men men, nu sitter jag i TV-soffan och tittar på  Scrubs, sedan kommer How I met your mother..
Orkar inte riktigt göra något ikväll, känner mig väldigt slö..

..Fast... Man kanske skulle sätta sig och rita lite eller göra en hemsida till webdesignen?

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0