"Jag ville inte störa när ni kollade på film"


Okej, min syrra bjuder alltid på skratt. Nej, ASGARV.

Senast var häromdagen när hon och jag var hos brorsan och kollade på film.

När halva filmen gått reser hon sig för att gå på toa, varpå brorsan pausar.
Sedan väntar vi.

Okej, nu var hon klar, vi hör att hon spolar, tvättar händerna och... försöker öppna dörren.
Det lyckas inte.
Vi hör att hon fipplar med låset och försöker igen.
Och igen.
Och igen.
Många gånger.

Sedan blir det tyst.

Under tiden detta har hänt har jag och brorsan suttit och garvat åt hennes försök, vi väntar på att hon ska ropa på hjälp.
Det gör hon inte.

Jag plockar upp min laptop och håller på med mitt Café i Cafe world (facebook).
Det kanske går en kvart innan vi kommer på att Angelica inte kommit ut än.

 - "Hur går det Ate?"

- "Jag kommer inte ut!"


Aa, vi hjälper henne till friheten.

Då visar det sig att Dannes dörr har fel färger, när den är låst är den grön och röd när det är öppet.
Så hon har bara försökt öppna dörren när den är grön, alltså låst.

Om det inte går att öppna dörren i det läget - då provar man väl på det ANDRA läget? :)

 - "Men Ate, varför ropade du inte?"

 - "Jag ville inte störa när ni kollade på film.."

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0