Awesomest!

Alltså, det här måste vara den bästa serien jag någonsin följt, den handlar om GAMERS.

Man känner igen sig så jävla mycket i serien, iallafall om man heter Ronja. ;)

Man får följa en guild i deras vardag, både vid möten och samtal i ventrilo medans de spelar.
Det är upplagt för problem - gamerproblem.
Oerhört spännande!

Synd att avsnitten är så korta, bara runt 7 minuter..

Serien är skriven av Felicia Day, en world of warcraft-spelare som efter två års spelberoende bestämde sig för att göra något produktivt av sina spelarerfarenheter.
De nämner inte i serien vilket spel de spelar - detta för att hålla publiken så bred som möjligt.
ALLA MMORPG-spelare ska kunna känna igen sig - oavsett om man har spelat WOW eller något annat.

Jag har aldrig spelat WOW, men ojojoj vad träffande serien är!

Serien jag talar om heter "The Guild", det är de som har gjort musikvideon jag postade i förra inlägget.




Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0