;(

Blir visst ingen rosa, underbar  klänning för min del, jag får gå i för små och förstora kläder som vanligt.

Det är det som är det jobbigaste med att jag har gått ner i vikt, jag har inga kläder som passar.

Först vägde jag runt 50kg - för att plötsligt gå upp till 80kg.
Nu har jag gått ned till 65kg, en mittimellan-vikt.
Jag har inga kläder för min mittimellan-vikt, jag har bara antingen stora eller små kläder.


Jag som verkligen, verkligen, verkligen, VERKLIGEN (!!) ville ha den där klänningen, mörk eller ljusrosa spelade ingen roll, bara jag fick klänningen.

Jag till och med drömde att jag hade klänningen inatt, fyfan vad fin jag var..

Jag som, för en gångs skull, ville ha fina, nya kläder på mig på skolavslutningen - precis som när man var liten.

Jag skulle vara skitfin på midsommar också med klänningen.
Fyfan vad fin jag skulle ha vart.

Men så blir det inte.

Kommentarer
Postat av: sanna

ååh, hur fasiken lyckas man gå ner så mycket?

berätta så jag kan ta del av dina goda råd, jag har också ett par kilo för mycket på min kropp:p

2009-05-20 @ 19:21:36
Postat av: Jessica

jag känner typ samma sak som dig!

när jag gick i sexan vägde jag typ 64 kilo, sedan på två månader gick jag ner till 53, sedan gick jag upp typ fem kilo och har gått ner i vikt igen.

just nu väger jag 52, men vill gå ner mer i vikt! :s

varje gång det är nån special dag, typ när det är skolavslutning eller när man ska till en speciell person och ha nån speciell klänning eller nåt, då brukar jag ta viktminskningstablettesgrejsimojser och springa ofta och äta så lite så möjligt, så att jag hinner bli så smal som möjligt till den "speciella dagen", men sen så ser jag ändå ut som en tjock hamster även om jag gått ner i vikt :(

jag skulle gärna vilja se ut som dita von teese ;p

men jag tror att man inbillar sig om sin vikt och tror att man är större än vad man är, när jag kollar ner på min mage eller bröst så känns det bara usch vad de är i vägen, men från sidan i spegeln ser det typ bara liiite mindre ut, men om man hade varit som nån man vill se ut som hade man nog ändå inte varit nöjd :S :S

2009-06-16 @ 01:58:16
URL: http://dornroschen.blogg.se/

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0