FÖR I HELVETE JAG KOMMER DÖ!!!


Ehm, ja, sorry för rubriken men den passar ganska bra in på dagens händelser.

Har spelat tibia halva dagen typ och när jag var ensam på "vårat" ställe i barb-camp spawnades jättemånga barbs.
Många fler än en low-lvl paladin kan klara av!
Då höll jag på att dö.

Konversationen mellan mig och älskling lät ungefär såhär:

Jag: Usch, så kommer en Barbarian bloodwalker..
Men damn, jag måste ju springa runt för att den inte ska kunna slå mig å, ah nu lurade jag ju fler barbs.. -.-
T: Men du KAN JU FAN INTE SPRINGA DITÅT!
Jag: Vart fan ska jag då!? Måste ju springa!!
T: Men spring tillbaka!!
*Springer tillbaka*
Jag: Men faaaan nu kommer ju fleer!
T: Du kommer dö.
*Helar för fulla muggar medans jag försöker döda alla*
 - Det börjar lagga och mitt liv går ner på gult -
T: Men hela dig förihelvete!!
Jag: Jag kan inte! Det laggar som fan!
T: Men åh ditt jävla pundhuvud!! Vart fan är dina potions!? HELA DIG!!
Jag: MEN JAG KAN INTE DET LAGGAAARR!!!!
*T pratar med våran high-lvl kompis som råkar vara i närheten*
 - lyckas hela mig en gång men mitt liv går ner till rött på en gång -
T, Till vår kompis i vent: Mm, hon dog.
Jag: Det gjorde jag inte alls det!!!!!
*Lyckas hela mig i sista sekunden*
Fortsätter såhär ett tag...
Till slut kommer hjälpen och jag överlever.


Mmm, tror ni inte samma sak händer igen då!?
Då var det ännu mer nära att jag dog och älskling och jag satt och SKREK till varandra.
Till råga på allt tog alla mina spears, mana- och health-potions slut.
Skiiitbra att vara ensam på barbs utan mana.. -.-

Så nu stannar jag inte i barb-camp längre när älskling går till staden för att hämta grejer.
Det tar alldeles för lång tid för honom att komma tillbaka, så jag får full spawn på mig.
Farligt.

Tack M för att du räddade mig! <3

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0