Busybusy!

Det har inte blivit mycket tid vid datorn de senaste två-tre dagarna!
Faktum är att jag precis har startat datorn för dagen, vad är klockan, halv tre?
Jo, snart halv tre ser jag ju (känna sig dum - datorn har ju klocka!)

Ja, igår hade jag bild (fedt med kewl!) och svenska. Blev inte mycket gjort på svenskan, men det fanns inte mycket att göra heller. Hann inte så långt på bilden, akrylfärger tar ju sån jävla tid innan de torkar!

Efter skolan bar det iväg till syster Tjuttso (jag byter namn på henne varje gång vi ses, lol) och träffade lilla chickvoff! (samma sak med hennes hund, den heter eg. chicko)
Hängde först i hennes lägenhet och åt vaniljmunkar, mumma!
Drev runt en stund ute, hunden blev påkörd av en cykel (Tjitto har nu lärt sig varför man ska ha hunden kopplad!) och pratade med diverse folk vi stötte på. Mötte först M&M, pratade lite Tibia med dem - we´re all geeks!
Träffade kusin som hakade på vårat lodargäng, pratade en massa!
Det visade sig att hade inte Hallstahem haft så värdelösa regler så hade ungdomslägenheten vi sökt varit våran!
Det var nämligen min kusin som fick den, han hade 18(!) ködagar!
Vi hade väl ett antal dagar över hundra.
Vi kunde bo i en tvåa nu.
Sur.

Handlade och träffade en av syrrans bekanta, samtalade med henne i kanske en timme innan jag begav mig hemåt - jag fick skjuts! Hehe!
Fett skönt det vore att ha bil. :)

Sedan pluggade jag, alltid lika trevligt. -.-

Idag har jag varit ledig (som alla onsdagar) men var tvungen att gå till skolan iallafall, hade nämligen möte med skolsyster. Blev ett ganska långt samtal.
Träffade M som också varit ledig men skulle hämta ett papper i skolan. Pratade ett tag och sedan gjorde vi sällskap till hennes syster där vi skiljdes åt och jag gick vidare mot min syster.
Vi gick till skolan och åt.
Jag gjorde bort mig.
Förvånad?

Jag skulle hämta mer fisk samtidigt som hon gick för vatten.
Kom tillbaka till bordet nästan samtidigt, då jag blev sådär busig i huvudet som jag kan bli ibland.
RUSADE de sista två metrarna för att komma först, ställde ner tallriken, stannade och gjorde min segergest.
Fisken stannade inte.
Den flög ner på golvet.
Jag är inte förvånad.

Plugg och sån skit sedan och jag vet faktiskt inte vad fan jag har gjort för att vara så upptagen idag - det är inte vanligt att min dator får sova till efter midnatt!
Men nu är jag här iallafall!

Fast nu ska jag gå och hitta på något annat, datorn ska få sova vidare. :)

Innan jag går ska jag dock bjuda på en bild jag snabbtecknade på bildlektionen igår.
Det ska föreställa en kändis.
Gissa vem! :)



Tänk på att den tog kanske 3 minuter att rita och att jag gjorde det helt utifrån mitt eget minne - det är inte särskilt likt!
Alla som har gissat har gissat rätt iallafall! :)

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0