Julrabatt!


Nu såhär innan jul hade jag tänkt ha lite rabatt!

Vill du beställa ett porträtt med fler än en person får du nu 50kr rabatt.

Så alltså, nu ser prislistan ut såhär:


Vad?                                               Pris nu:                      Tidigare pris:
Enkelporträtt                                      100kr                                100kr
porträtt med två pers                          100kr                                150kr
porträtt tre pers                                  150kr                                200kr



Beställ innan 20'de för leverans innan jul
(OBS: Digital leverans! Jag håller låga priser för att alla ska kunna skriva ut själva!)





Kommentarer
Postat av: i

ja, vad roligt, jag får se hur jag gör. för det skulle vara roligt med en så fin bild på mig och min kompis, men hur ska jag betala i sånna fall?



min mamma undrar också lite, eftersom jag bara är 12 år, hehe =)

2009-12-12 @ 15:42:23
URL: http://skittufft.blogg.se/
Postat av: i

okej, vad bra men kan jag bestämma mig om några dagar? är det okej?



kram.

2009-12-12 @ 16:57:26
URL: http://skittufft.blogg.se/

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0