Old shit, old pics.


Okej, lite gamla bilder då.


Börjar med några daterade 2001-2002  ungefär, då jag gick i fyran-femman.




Min teckningsmapp. (xDxDxD)





Den här är ifrån tiden jag började nörda Sagan om Ringen, det här ska då föreställa Smaug.
Tänk att jag som liten fjuttig elvaåring redan läste så pass "tunga" böcker, mina jämngamla tyckte att en bok på 48 sdor var för jobbig.
"Det är ju bara text o inga bilder! Kolla hur liten texten är!"

Där ser ni också mitt "alvnamn" - såsom Elin Kero har "Nevnarien" hade jag när jag var elva "Galénmerethiël".
Med reservation för att jag minns apostroferna och det fel.

Fult kladd som vi kan skita i att nämna..

 

 

Och nu kommer bilder från 7an, då är man tretton år, right?

 

 

Två fåglar som jag inte minns i vilket sammanhang jag målade av dem...

 

 


Denna ritade jag, sittandes på Jäkneberget under en bildlektion.

Detta är utan tvekan det fulaste som skapades den dagen, har faktiskt en tavla hemma som mamma har på väggen, den förestället en lämnad picknick. Den är iallafall hyfsat bra gjord...

 

Sagan om Ringen-nörd, var det ja.

Fail på att jag har skrivit fel.

 

 

 

Perspektivövning.

 

 

 

 

Ja, NÖRD som sagt.

Jag äger till och med en sådan ring, fast i silver.

Jag har användt den ringen så mycket att den är totalt nedsliten på undersidan av fingret. ^^





Vi kan ju bara konstatera att jag var totalt jävla skitdålig på den tiden, tur att man iallafall blivit lite bättre. :)

Kommentarer
Postat av: jessica

de där kanadagässen målade du på teckna och måla på lindbo, hrm, du måste gått i åttan.

Tror jag iaf, du målade av några då och jag tyckte de var jättefina, jag hade också teckna&måla:P haha

2009-08-31 @ 19:36:13
URL: http://silverdroppen.blogg.se/
Postat av: Jenny

haha, samma här! var en LotR nörd när jag var liten- är det fortfarande! XD

2009-09-08 @ 19:43:23
URL: http://honisvart.blogg.se/

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0