Myself again!

Hey Everybody!

Nu ska jag sätta mig och rita en bloggerska, så sedan får ni gissa vem det föreställer!
Måste ta mig tid för det kreativa så jag orkar med skolan - även fast det finns ungefär trettiotolv andra saker som skulle behöva göras!
Städa till exempel....

Men att rita är roligare och med GIVANDE!

Skolan går bra, har faktiskt varit på ALLA lektioner!
(Nåja, utom en enda som jag redan har betyg i)
Det känns bra!
Känns som en bra klass, känns som att jag har chans att "komma in" lite i klassen den här gången.
Jag mår bra, jag känner mig som mig själv.
Såhär glad, öppen och social har jag inte varit på flera år, speciellt inte mot främlingar!

Förra året vågade jag knappt prata med min klass, hur trevliga de än var.
Nu har jag själv sökt upp dem för en pratstund, gått fram till dem och lagt mig i samtalet.

Jag känner mig som mig själv igen, fattar ni hur bra det känns att fungera normalt!?

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0