Dygnsrytm - vad är det!?


För någon dag sedan satt Tom och jag uppe och spelade hela natten. Det var något event på fiesta som vi inte ville missa.
Tanken var att vi skulle gå och lägga oss tidigare på kvällen för att ställa tillbaka dygnsrytmen lite innan skolan förjar för mig.
Nu för tiden går vi ju faktiskt och lägger oss vid 5-6 på morgonen...

Anyways så blev jag skittrött på eftermiddagen så jag somnade vid datorn. Älskling var också trött så vi bestämde oss för att sova middag en stund. Klockan var två när vi gick och lade oss.

Sedan vaknade jag och tänkte; "fan vad mörkt det är.. men klockan måste vara tidigare än *** för alarmet har inte ringt..?"
Kollade på klockan och den var TOLV!
Jag hade inte ens hört alarmet! Väckte älskling och han sa att vi skulle somna om och sova resten av natten, många timmar sömn alltså..

Sov oroligt, jag var ju redan utvilad (nåja, så utvilad som JAG kan bli) så jag vaknade var 45'e minut, låg vaken en halvtimme och somnade om - sen började det om igen...

Sedan gick vi upp klockan sex på morgonen.. -__-'

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0