Dagens bloggföretagsproblem

Det är jobbigt när någon har beställer en bild, yttryckligen skriver att denne längtar efter att få bilden och visar att det ligger i dennes intresse att bilden blir klar snabbt.

Det får mig att vilja följa dennes ambition, så jag skyndar mig för att kunna lämna fram en färdig bild så snart som möjligt (oftast någon dag efter beställning).
Men det är inte det som är det jobbiga, jag arbetar gärna under högt tempo.

Nej, det som är så jävla jobbigt är när denne vill att man ska bli klar snabbt, så man skyndar sig - sedan hör inte den människan av sig på över tre veckor - hittills.

Nej, då är det inte nå bråttom..



Nu känns det som tre dagars bortkastat arbete, när man inte ens får ett "nej tack" till svar...

För som sagt finns inget köpkrav, när bilden är klar får man själv bestämma om man vill ha den.
Men då vill man ju åtminstone veta det..

Jag vill ha besked!

Kommentarer
Postat av: jeanette

bah, vilka människor det finns :D

2009-10-25 @ 12:39:28
URL: http://nettskonstigheter.blogg.se/

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0