Ovaltine

Lovet är över och det är skola imorgon. Såklart sitter jag här i sista sekunden och skriver min uppsats på minst sex sidor. Förvånade?
Jag är van, jag har sämst framförhållning när det gäller sådant här.

Så fort jag MÅSTE göra något hittar jag på världens sämsta anledningar till att INTE göra just det.


Som nu, när jag skulle ägna hela lovet åt att plugga - då fick jag för mig att jag hade jättelust att städa!
Skitkonstigt.
Jag hatar att städa, men när jag borde plugga går det alldeles utmärkt.
Det gäller också the other way around - måste jag städa sätter jag mig och pluggar istället!


Men nu SKA jag skriva!

Älskling kom precis med en stor mugg Ovaltine till mig, det är underbart god Thailändsk varm choklad.
Så Nu säger vi; Hejdå bloggen - Hej uppsats om barnuppfostran.

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0