Svar till Sanna:





Självklart kan jag ju inte tvinga någon att köpa något de inte vill ha!

Jag uppmuntrar till kritik och vid beställningar försöker jag ha kontinuerlig kontakt med köparen - för att de ska se hur det går med bilden och kunna ge kritik under hela processen.

Så ja, du köper enbart om du är nöjd och jag kommer göra mitt yttersta för att du ska bli det! :)


Dock så förbehåller jag mig rätten att, om beställaren visar sig vara en gnällapa, avbryta ordern.
Jag har ingen lust att sitta i flera veckor med en beställning för att allt jag gör blir fel.
För då har man nog valt fel konstnär att beställa ifrån från början. :)


Sådana människor finns, och då menar jag inte sådana som ger kritik utan sådana som aldrig blir nöjda. Sådana som gnäller, klagar och nästan försöker trycka ned mig som konstnär.

Men det finns relativt få sådana, så det borde inte vara några problem!



Så Sanna, jag hoppas detta besvarade din fråga.

Jag önskar dig en fortsatt trevlig söndag! :)

Kommentarer
Postat av: CB

hej! vet du hur man förstorar t.ex. läpparna i photoshop?:D haha skulle vara asskoj att veta:P! kram!!

2009-09-27 @ 14:51:44
URL: http://onsalasandra.blogg.se/
Postat av: sanna

tack för ditt svar:) och tack detsamma!:)

2009-09-27 @ 15:49:58

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0