Idag är en ful dag.

A.K.A. en sådan där dag då jag känner mig extremt ful.
Inte bara ful, FET också.

Helt löjligt, men så är det.

En sådan här dag kan jag egentligen inte klä på mig, för jag får sådan ångest av att välja kläder.
Jag är ju så FUUUUUL i allting!!!

Fan, mitt på det så ska jag försöka planera en outfit till skolan, nu när jag äntligen är frisk.

Mhm, hur bra tror ni att det går?
Inte bra.

Dock så _tror_ jag nu att jag har bestämt mig, hur låter slitna grå jeans, vit T-shirt med svart mönster och svart tröja/kofta/whatever?
Och så mina knallgula kilklackar?

När jag planerar en outfit kvällen före sitter jag och försöker visualisera hela min garderob framför mig, som den såg ut sist jag rotade i den.
Lololol.

Okej, ska sova strax.
Nu väntar sängen - imorgon väntar ångest.

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0