Zzznark.


Har försökt rita klart en beställning i typ två dagar nu, men varje gång jag satt mig för att fortsätta rita har jag somnat framför datorn.

Försökte spela lite onlinespel på Jesper.nu också, men det resulterade också i att jag somnade och förlorade alla mina liv.

Det är jobbigt, det är oftast när jag gör stimulerande saker, som att rita eller spela Tower Defense, som jag somnar.
En annan sak, förödande sak, är att jag har en tendens att löpa större risk att somna när jag studerar.

Det är som att hjärnan "stänger av" när jag blir för stimulerad i inlärningscentrat, eller något sådant..


Jävla fake-narkolepsi.


Men nu känner jag mig pigg och har jättemycket lust att rita, så det gäller att passa på!
Har redan startat photoshop och börjat litegrann.

Det är så kul med beställningar!

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0