Fest hos brorsan igår


Fy FAN vad kul jag hade!

Hade ingen dricka med mig men blev bjuden på så mycket att jag faktiskt VINGLADE hem!
Aldrig blivit så lullig innan, och valborg räknas inte för dels så minns jag inget och dels så däckade jag på en gång när jag reste mig. Var liksom aldrig varken full eller lullig däremellan.

Så, Ronja hade sin första, utan att däcka-fylla.
Fast jag var inte full, bara lullig och lite vinglig.


MASSA trevligt folk!
Hoppas de minns att de har min bloggadress i mobilerna så jag får tag på dem snart!

Den här extremt vackra illustrationen visar mig, Tom, Micke och Malin när vi tog oss hem från festen.
Märk väl att Tom och jag vinglar. ;)


Kommentarer
Postat av: Catta

Klart jag kom ihåg att jag hade din bloggadress i mobilen. Tog bara ett tag innan jag fick tid att besöka sidan. Det var en lyckad lördagskväll måste jag säga. Glöm inte att rita på min vristtatuering ;) Hoppas vi ses på midsommar.

2009-06-05 @ 21:56:30
URL: http://catta-nicke.blogspot.com/

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0