Vad heter jag!?

Att jag är allmänt sinnesförvirrad vet ju de flesta.
Jag är virrig, blandar ihop, glömmer.. Allt för att gör mig själv ännu lite mer förvirrad!

Ibland kan jag komma på mig själv med att absolut inte ha någon aning om vilken veckodag det är.
Snart kommer jag väl glömma bort mitt namn..


Och vad har jag på hjärtat nu då?
Igår missade jag skolan eftersom jag lyckades somna om och vakna efter skoltid TROTS att jag sovit i 10 timmar.
Idag kom jag tidigt, tänkte fånga upp Linnea innan hon gick till maten, och om inte hon var där vänta tills min klass slutade från idrotten.
Men det kom ingen klass.

NU får jag reda på att det är den HÄR veckan min klass har praktik.
Jag är alltså ledig hela veckan.

Jag har så jävla bra koll.

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0