Stolt illustratör :)




Måste bara skryta lite.. ;)

När vi skrivit ut en bild (fick hjälp av bild-Micke, tack så mycket) så kom min bildllärare in (film-Micke) och de berömde mig för denna bild.
Så började de smådiskutera priset den här bilden skulle ligga på ifall det varit en beställningsbild.
Eftersom den tog tre dagar att göra sade en av dem att tre tusen kronor hade vart ett LÄTT pris.
Till och med i underkant, en sådan där bild är värd mycket mer - inflikade den andre.

Awww, de sa säkert bara det för att vara snälla för riktigt så bra är jag ju inte - än. ;)

Föresten så kallar vi våra lärare för bild-Micke och film-Micke eftersom båda heter Mikael, den ena undervisar i rörlig bild och den andra i fotografisk.

Och tills för några år sedan hade vi en ljud-Micke också, men han har slutat.
Så då var det Micke, Micke och Micke som arbetade på mediecentret. Roligt! ^^

Nu har vi ljud-Börje, fast det har inte samma klang, hehe. ;)

Men lärarna jag har på media är de bästa lärare jag haft - ALLA är bra!!
De jag hade på lindbo var lika bra - helt underbara människor allihopa!

Jag är så glad att jag har så bra och stöttande lärare i en så pass svår period av mitt liv. :)

Kommentarer
Postat av: Zarah-Lou

Illustrationer ÄR dyrt, så några tusenlappar låter absolut inte fel. :)

Jag kan bli lite irriterad på folk som vill köpa illustrationer för typ 100 spänn från duktiga bloggerskor som illustrerar. Det är ju skamlöst! xO

2009-03-15 @ 21:35:11
URL: http://zarlei.com/

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0