Ikväll?


Hmm.. Vi skulle eventuellt hem till bror och Hanna idag, vi skulle höras idag och bestämma - bestämde vi igår.

Har försökt få tag på dem sedan halv ett idag (vi skulle höras efter tolv hade vi sagt) men får inte tag på någon!

För det första så blir jag OROLIG.
Tänk om det har hänt något?
Hanna sa ju faktiskt igår att hennes astmamedicin var näst intill slut - den skulle aldrig räcka i en nödsituation!
Tänk om hon fått andnöd och ligger på akuten?

Usch, nej jag vill inte tänka på sådant där.. Har gått och oroat mig ett tag iallafall, jag blir ju så paranoid!

För det andra så skulle vi ju som sagt bara höras för att DÅ bestämma OM vi ens skulle träffas.
Vi skulle isåfall träffas för att Tom fyller år idag och blev nekad att komma hem till sina föräldrar.
Han skulle alltså inte få fira sin födelsedag alls och då skulle vi  alltså ev. göra det hemma hos min bror istället.

Men då hade det ju varit bra om vi hade hörts av tidigare så Tom, vid ett "nej vi ska inte träffas", kunnat ringa runt och försöka hitta något annat sätt att fira sin födelsedag på..

Klockan är liksom sex nu, och det börjar bli lite sent för att boka med någon annan.
Samtidigt så kan man ju inte boka med någon annan förns man har bestämt med dem första man pratat om det med!

Det kommer sluta med att Tom helt enkelt får sitta hemma på sin födelsedag - det VILL inte jag.
Jag vill att han ska ha en bra födelsedag.

Han hade aldrig bra födelsedagar när han var liten, så jag vill ge honom det i vuxen ålder istället.
Han såg fram emot att få träffa Teddy.. "/
(Det är deras bråkstake till hund.)


Jag undrar bara varför ingen svarar eller hör av sig...
Blir bara mer orolig för varje sekund.
Jag övertygar mig själv om att det är något allvarligt.
Min hjärna är dum i huvudet. -.-

Det MÅSTE ju finnas en bra anledning till varför de inte hör av sig som vi bestämt.
Att bara skicka ett sms där det står; "Vi kan tyvärr inte idag, hinner inte ringa" går ju snabbt.
Något måste ju ha hänt!
För det är VERKLIGEN inte någon av deras stil att bara lämna en hängande såhär..

Jag får ont i magen.. xS

Kommentarer
Postat av: anna

vad hade hänt med dem?:/

2009-03-15 @ 23:27:31
Postat av: Ronja Zorina

Anna: Absolut ingenting, de hade sovit middag och försovit sig!



Blev ju tyvärr inte till att fira min älsk på något sätt alls, men man får ju vara glad att inget hade hänt!

2009-03-16 @ 04:12:07
URL: http://rze.blogg.se/

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0