Ang. designen...

Jess uppmärksammade mig på att min blogg ser väldigt fucked ut i andra upplösningar än den jag använder..

Så här ser bloggen ut för mig (om jag zoomar ut en massa) - hur ser den ut för er?





Har kollat hur min blogg ser ut på andra datorer förut. På skoldatorerna såg det bra ut, precis som hemma fast med knäppa färger. Istället för rosa så var det aprikos t.ex.
På min datornördige väns skärm var min blogg jätteliten, man såg hur mycket som helst av bakgrunden och det rosa tog inte upp någon plats alls knappt.

Kommentarer
Postat av: jeanette

för mig hamnar din rosa sidospalt längst ner på sidan, på sidan där uppe är det bara grått, sidospalten kommer liksom långst ner efter att alla inlägg tagit slut på sidan. :S

2009-03-19 @ 21:41:57
URL: http://jeanetto.blogg.se/

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0