En Milstolpe.


Idag kan jag meddela att jag har nått en milstolpe.
Något jag är väldigt stolt över.



Jag har nu officielt gått ned sammanlagt tio kg. Känns så bra!
Jag har inte gjort något speciellt, men plötsligt har jag gått ned 5kg!
När jag var på akuten vägde de mig och då vägde jag normalt (har hållt en stadig vikt ett bra tag) 76kg.
Nu helt plötsligt har jag alltså gått ned fem kilo sedan dess!
Jag ska fortsätta på den här banan, det har jag bestämt.
Jag ska nå min målvikt, jag ska bli smal.


Föresten är det hur många som helst som frågat om min viktminskning.

Vanligaste frågorna har vart:
Kommer du ens KUNNA gå ned 30kg? (Du ser ju typ ut att väga bara 50!!)

Ja, då jag vägde 80kg när jag satte upp mitt mål kommar jag kunna gå ned 30kg.

VARFÖR vill du gå ned i vikt, och varför så mycket!?

Helt enkelt för att alla kläder i min garderob som jag tycker om är för små. Jag vill få på mig dem igen!
Dessutom mådde jag som bäst när jag vägde runt 50kg.

Tro nu inte bara att jag kommer svälta mig eller få någon vikthets pga det här, jag har satt 50kg som mål, men jag tror faktiskt jag kommer vara lika nöjd om jag kommer ned till 60kg igen.
Jag vill ALDRIG väga under femtio.

Med andra ord; Jag har kommit halvvägs, bara 10kg kvar nu!
TJOHO!!


Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0