Men vad är det med vissa!?



Haha, jag vet inte vad fan jag ska göra!

"Diskuterade" med tjejen som klagade på att jag photoshoppade (konstigt, detta är ju bara en photoshopblogg?) och tillslut kände jag att jag aldrig kommer kunna få något vettigt ifrån den människan, så jag gav upp.
Dessutom vågar ju inte människan stå för vem den är, men jag sade att när h*n vågade göra det kunde h*n kontakta mig igen!
Tjejen blev sur och började slänga ur sig att jag var tjock.
(Obvious is Obvious? Varför var det intressant information till mig?)

Den här tjejen har nog inte alla hästar i hagen, man kan ju iallafall inte tro det när hon sedan kommer i ett annat namn och säger:



Jag tycker fortfarande att det är otroligt intressant att hon tror sig veta bättre än mig vad JAG har vägt och hur lång JAG är.
Hur fan tänker människan!?

Jag väger exakt 71kg nu, och jag ser fan inte ut sådär.
Sen att hon skriver ett annat namn bara för att hon vet att jag inte kommer svara när jag vet att det är hon - HYSTERISKT! xD
Dessutom verkar inte hon förstå att jag kan se hennes IP, så det spelar ingen roll om hon ändrar namn i kommentatorfältet - jag ser ändå att det är samma person!
Hur dum får man bli?



Frågan är ju om hon tror på sig själv? :P

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0