Otursdagen Fredagen den 13.


Om någon lyckats missa detta så får jag uppdatera er. Idag är det fredagen den trettonde.

Det innebär en massa saker.
Tusentals människor sitter nog inne nu och tuggar fyrklövrar samtidigt som de frenetiskt gnuggar sina lyckoamuletter, skrockfulla människor som är säkra på att idag, just idag, kommer helvetet bryta lös vid minsta snedsteg.
Det är ju trots alla fredagen den trettonde!!

Om vi byter ämne nu då, så har ju den nya Friday the 13'th premiär idag.
Vet inte vad man mer ska säga om det, har inte sett någon av de filmerna.
Men den har iallafall premiär idag, någon som ska se den?

För mig personligen är Fredagen den trettonde min turdag.
Jag gillar att vara lite bakvänd, så 13 är mitt turnummer också.

Det är min turdag, men dagen börjar fan inte bra.
Stod och sminkade mig, lyckades hitta kläder men innan jag var klar drabbades jag av en sådan jääävla ångestattack och nu har jag fått för mig att jag inte kan gå. Jävla sociala fobi, får hjärtklappning bara av att fundera på å försöka gå.
I Hate this.
Man VET liksom att det inte är någon fara, men ens jävla skithuvud bestämmer sig för att dra i brandlarmet. Typ.
Går inte att förklara, men det känns som att det är en Tyrannoraurus utanför dörren. Typ.
Många typ, men det är svårt att förklara och då passar "typ" in. Ni får leva med det. :)


Ska iallafall försöka våga mig till skolan och få i mig lite mat och lämna mina bebisbilder till Anna.
Men kommer nog inte stanna kvar, ju mer jag vaknar desto mer känner jag av min förkylning. Tror det är pollen som spökar, mår inte alls bra..


Men men!

LYCKA TILL PÅ OTURSDAGEN, ERA JÄVLAR! :D

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0