En mun.

Såg en video på youtube och provade (ungefär) samma teknik som upphovsgivaren använde - och fyfan vilken bra video!

Det var en guide (kan posta för den som vill) men jag kunde inte följa guiden till punkt och pricka för jag hade redan bestämt formen på munnen - håller på med ett porträtt så kan inte direkt göra exakt som guiden, blir ju inte likt då.. :P

Här är iallafall mitt resultat, riktigt nöjd och I can't wait tills jag får fortsätta med porträttet!
Ska försöka använda det jag lärt mig på resten av bilden också - en hel del svårare! :P


[ Click the Pic! ]


TYVÄRR VET JAG INTE om jag någonsin kommer få göra klart bilden..
Min pentablet lade av igår när jag var nästan klar, som tur i oturen var det så smågrejer kvar så jag klarade det med musen.
Och ja, får jag inte skiten att fungera igen så har jag ingen ritplatta!

Nackdelen med att köpa billigt shit - man får det man betalar för!

MITT TIPS TILL ER ALLA - KÖP INTE NÅGRA DATORDELAR ALLS FRÅN MÄRKET "TRUST"!!!

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0