Gårdagens outfit


I tecknat format, tog aldrig något kort.

Kanske inte SÅ snygg bild, men whatafan. ^^


Sådär lagom Japan-inspirerat som jag gillar det. ^___^  ,v,,



BTW; Har sett flera bloggare som klagar på att "alla" säger "outfit" eller "dagens" och klagar på hur tråkigt det är att alla säger samma..
Eller något i den stilen.
Typ´; hur tråkigt det är att alla härmar varandra.

Min version är dock nördig och inte "härmig".

I tibia heter det nämligen att man har en "nice outfit".
Att man gör sin gubbe snygg med olika kläder är där outfit, och nördig som jag är så använder jag "tibia-speek" i vardagen. ^^

Jag säger exempelvis inte "tretusen" utan "3k" . . .

Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Tack snälla du för dina fina ord! Jag har målat med en vanlig pensel, men med en rätt stor pensel. Med grova hårstrån. Billigt skit, 12 kr på panduro. Älskar effekten som blir med den. Som sagt lite rustik effekt :)



Kramar1

2009-08-30 @ 23:19:49
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0