En vanlig fråga...


I och med att jag lägger upp så många bilder som blivit skapade digitalt så får jag faktiskt väldigt ofta frågan;

"Ritar du för hand också?"

Ja, det gör jag!

Fast mest kladd i mina skolblock, tyvärr.


Men just nu håller jag faktiskt på med en tavla!

Spännande, då jag som sagt sällan gör sådant.
Gör faktiskt väldigt sällan "seriösa" grejer på papper.


Men nu ska det bli ändring, jag har nämligen hittat en massa papper i min teckningsmapp från mellanstadiet.

Är ni föresten intresserade av att se mina gamla verk, daterade 2001 ungefär?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa =)

2009-08-31 @ 09:07:46
Postat av: jeanette

JA! (jag funderar själv på att scanna in lite gamla bilder :) Häftigt att se hur man förändras i målandet :D

2009-08-31 @ 15:36:05
URL: http://jeanetto.blogg.se/

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0