Creativity creates Creativity


När jag ritat brukar jag lyssna på musik.
Inte särskilt ovanligt, kanske?

Well, för mig är det det.
Jag lyssnar sällan på musik, vet bara ett fåtal låtar jag gillar.
Minns så få och särskilt när jag ska sätta på musiken - då kommer jag bara på max EN låt som jag tycker om!

Men nu har jag upptäckt hur mycket bättre det känns att rita samtidigt som jag har musik på.
Kreativitet föder kreativitet!

Därför har jag gjort en spellista på youtube - för att ha en samling med musik så jag slipper repeata en låt.
Denna lista kör jag på shuffle medans jag ritar - alltid.

Om ni vill kan ni ju lyssna eller kika på min spellista och tipsa om musik som ni tror jag skulle gilla.

Det skulle verkligen uppskattas, jag behöver musiktips!

Kommentarer
Postat av: jeanette

musik är bra. Man blir verkligen inspirerad, jag kommer ihåg en gång, jag skulle måla av en kille jag var kär i (haha) då lyssnade jag på en låt som gav mig den där kära känslan. Fan, bilden blev skitbra. Hahahh..



(lite smått pinsamt att måla av killar man gillar, men vadfan, kan man måla ska man väl använda sig av det, hahahahaha)

2009-08-26 @ 23:32:25
URL: http://jeanetto.blogg.se/

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0