Bio, shopping och Ingen Big Tasty.


Häromdagen impulsåkte jag och min syster in till västerås för att kolla på nya Harry Potter-filmen.
Var rätt stressigt och jag fick skjutsa henne på pakethållaren - var rätt halvdöd efter att ha cyklat i 190 km/h till tågstationen.

Men vi hann, och vi hann precis komma till biografen innan filmen började.
TUR att vi fick köpa biljetter, vi satt nämligen och försökte boka på internet innan - men det gick inte!
Vi fick hela rad 3 för oss själva, mahaha!
Vi sitter alltid så långt fram som möjligt, har typ blivit tradition mellan mig och syrran. :)


Dagen efter (igår) var vi inne i stan igen, vi skulle kika hos magiclines och se vad syrrans tatuering skulle kosta och så.
Köpte med mig ett par Jeansleggings hem - fett sköna!
Sitter så jävla bra också, även om mina lår ser enorma ut i ljusa jeans.
Men jag är nöjd!

Var på mc Dondalds i skrapan efter bion också, de hade byggt om.
SÅ. JÄVLA. FULT.
Varje vägg hade olika mönster, en var zebra-randig, en var grön med gråa cirklar, en såg ut som slummen i new york, typ. Och några väggar var randiga i en massa färger.

Det hade sett helt okej ut om de hade val EN av alla tapeter!
ETT genomgående tema, nu såg det bara ut som att de ville prova alla tapeter. :S
Hade väl varit en grej om resturangen varit så stor att man inte såg alla tapeterna på en gång, men detta är en liten resturang så det såg hemskt ut.

Det stod att de sålde big tasty på en meny-tavla, men när jag beställde det (den enda hamburgaren jag älskar) så sa de att den inte fanns.
ÄR DET SÅ SVÅRT ATT ÄNDRA PÅ TAVLAN DÅ!?
Den är ju för fan digital!
Grymt besviken, falska föroppningar.
Står det att den finns så ska den väl för fan finnas!?


För övrigt har vi bytt in ett gammalt xbox 360 spel mot guitar hero 3, gitarr hade vi ju redan innan (när vi spelade på PC) så det behövde vi inte köpa.
Hade ändå aldrig haft råd. ;(
En till 360-gitarr står på min önskelista!!
För att inte tala om iCurl-locktången - men jag kommer aldrig ha råd att köpa en locktång för 700:-.


Jaja, nu ska vi iväg och köpa mat för en hel månad - iallafall försöka.
Sedan ska vi hjälpa syrran med datorn.

Vad ska mina - ooh så många besökare - hitta på idag då? :)

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0