Smaaaaart....

Idag var jag så jääävla smart!

Beskrev just min smarthet för Hanna så jag copy/paste'ar det här så slipper jag skriva om. :)

Vi satt uppdelade i två datorsalar idag, som låg vägg i vägg.
Så blev jag klar med uppgiften och skulle lämna den till läraren, som jag antog var i andra datorsalen.
Jag gick ut genom dörren i vår datorsal, tittade så andra datorsalsdörren var öppen,
och släppte dörren till vår sal så den stängdes (och var låst)

Går in i andra datorsalen och frågar vart läraren är, och nepp, han var inte där.
Säger till min klasskompis att "Jaha, då går jag väl och väntar på honom i vår sal då.."

Tar två steg mot dörren, vänder mig om och utbrister:
"Men fan, jag kommer ju inte in igen - dörren är ju låst!"

Min klasskompis: "Har du tänkt på att KNACKA?"

Jag: "Fan vad smart du är.. xD"

Hade inte ens tänkt tanken på att någon kunde öppna innifrån! ^^

SMART RONJA, SKITSMART! :D



Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahahaa, jag fattar inte hur man kan vara så borta ibland, jag gör ju själv sådanna saker, haha :D Måste bero på trötthet. "Jag är ett snöre" då hade jag inte sovit många timmar på 3 dygn. Jag var heeeeeelt slut haha. Får se om det händer ngt mer roligt i skolan idag då ;) hihi Kram

2008-09-24 @ 13:09:01
URL: http://tingsan.blogg.se/

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0