JAG ÄR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!!!!!!!

Bered er, här kommer ett whine-inlägg!


JAG ÄR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!

Tog bort en person från hamsterpaj igår, som bland annat sagt en tjej och hennes pojkvän  "ser ut som autister som träffats på ett handikappkonvent" och även kallat killen för bög. Han sade även en hel drös med andra saker som bara blev värre och värre.

Efter detta hackade personen sig in på en annan ordningsvakts konto och raderade mig, skickade hatmail till mig från webmastern och tog bort den här andra killens konto.
Kanske inte helt okej beteende?

Idag tog en sysop tillbaka kontot. Sa att jag gjorde fel.
Sa att jag borde använda hjärnan innan jag tar bort en användare som varit medlem i mer än tre år.
VARFÖR FAN SKA MAN BLI SPECIALBEHANDLAD BARA FÖR ATT MAN VARIT MEDLEM EN VISS TID!?!?

Jag tror fan inte jag vill vara en del av idiotin som försigår där.
När jag blev Ordningsvakt var jag så stolt, en hemsida som jag gillar så mycket vill ge mig ett så ärofyllt uddrag - att upprätthålla ordning på sajten!
Nu känner jag bara avsky.

Vissa ordningsvakter är bara så pinsamma.
I våra riktlinjer och regler står TYDLIGT att vi ska skriva utförliga motiveringar när vi tar bort inlägg, och vi ska alltid vara trevliga. Men ändå ser man dagligen ordningsvakter som skrivit "skräp" eller faktiskt rena förolämpningar när de tar bort inlägg!

Och sedan kommer den här systemoperatören då och yttrycker sådan idioti!
Jag fattar verkligen inte varför man skulle vara mer värd för att man vart medlem länge!?
Det har väl att göra med vad man skriver, det trodde iallafall jag..

Till råga på allt skapade denne borttagna användare en tråd där han slängde ur sig en massa skit och lögner om mig, vilket resulterade i en (just nu, ökar stadigt) TOLV sidor lång forumtråd där alla säger att jag är en dålig OV och att jag borde dö.

Tydligen är det helt okej.

MEN TYDLIGEN SKA MAN BETE SIG SOM ETT JÄVLA RÖVHÅL FÖR ATT FOLK SKA GILLA EN!?

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0